En blogg om The Sims 3

Direktlänk till inlägg 17 maj 2013

Testingcheatsenabled true

Av thesimsss3 - 17 maj 2013 16:29

I mitt förra inlägg skrev jag om olika fusk, jag skrev inget om Testingcheatsenabled true för att det fusket är så himla mångsidigt och går därför inte att förklara kortfattat. Så därför gör jag ett inlägg om bara Testingcheatsenabled true nu istället.


Som vanligt när du ska aktivera ett fusk öppnar du fuskrutan och det gör du ju genom att hålla

 in ctrl+shift+c(och även windowsknappen om du har windows vista) samtidigt. Sedan är det bara att skriva in Testingcheatsenabled true. Och nu ska man bara hålla på och trycka en massa... 

 

Håll ner Shift + klicka på en sim

- Ändra sim i skapa en sim

- Ändra Favoritmusik

-Aktivera åldersövergång

-Ändra egenskaper(simmen måste vara din aktiva sim)

-Lägg till simmen i hushåll

 

Håll ner shift + klicka på brevlådan

-Gör alla glada

-Få mig att känna alla

-Skaffa vänner

-Gör behover statiska/dynamiska(statiska-behoven rör sig inte. Dynamiska-behoven rör sig som vanligt)

-Välj karriär(även vilken nivå)

 

Håll ner shift + klicka på en önskad plats

-Teleporteras dit

-Köp på tomt

-Bygg på tomt


Håll ner shift + på din sim's arbetsbyggnad/skola

-Skapa möjlighet

-Skapa alla möjligheter

- Skapa Händelse

 

Man kan även dra upp/ner behoven och "vänskapsbanden"(hoppas ni förstår vad jag menar när jag skriver vänskapsband) genom att bara dra upp/ner dom med musen. 


Om ni vet något jag har glömt eller ni vill påpeka kommentera gärna. 




 

 

 

 

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av thesimsss3 - 26 oktober 2013 16:45

       

Av thesimsss3 - 25 oktober 2013 14:15

En magurysim sticker ut extra mycket, en magurysim är nämligen helt baserad på två olika färgen. Hudfärgen ska va i en speciell färg, och hårfärgen och ögonen ska va i en speciell färg. Sen ska resten av simmen vara helt baserad på dom två färgerna. ...

Av thesimsss3 - 25 oktober 2013 10:47

Jag vet att jag har inte skrivit ett klokt inlägg på flera månader. Men senare idag hade jag tänkt att skriva något inlägg, jag måste bara få insperation till ett inlägg först, jag har verkligen ingen aning om vad jag ska göra för inlägg, men det lös...

Av thesimsss3 - 17 augusti 2013 20:02

   Japp, nu har det läckt bilder av The sims 4. Här är dem !   Renders             Skapa en sim         Övriga screenshoots                               Jag vet inte vad ni tänker när ni ser dom här ...

Av thesimsss3 - 9 juli 2013 16:49

  Som många säkert vet, så kommer The sims 4 att släppas 2014, så jag tänkte skriva om vad jag tänker och så om TS4.   Det finns personer som tycker det ska bli jätteroligt att TS4 ska släppas 2014 och det finns personer som verkligen inte vil...

Presentation


Hoppas du gillar min TS3 blogg!

Har du en fråga?♥

3 besvarade frågor

Not Swedish? ♥

 

Bli vän med mig på Thesims3.com 

Mina Expansionspaket

 

Omröstning

Vilket av dom här expansion paketen verkar/tycker du är bäst?
 Övernaturligt
 Årstider
 Kvällsnöjen
 Destination världen
 Drömjobb

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards